ଗୋଟିଏ ପରେ ଗୋଟିଏ ଫ୍ଲପ୍ ; ଜାଣନ୍ତୁ ବକ୍ସ ଅଫିସରେ କାହିଁକି ଧମାଲ କରିପାରୁନି ବଲିଉଡ

ଗତ ୬ ମାସ ମଧ୍ୟରେ ବଲିଉଡରେ ଗୋଟିଏ ପରେ ଗୋଟିଏ ଫିଲ୍ମ ଫ୍ଲପ୍ ହେଉଥିବା ଦେଖାଯାଉଛି । ତେବେ ଏପରି କାହିଁକି ହେଉଛି ? ବକ୍ସଅଫିସରେ କାହିଁକି ବଲିଉଡ ମ୍ୟାଜିକ୍ କାମ କରୁନାହିଁ ? ହିନ୍ଦୀ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରିର ଜୀବନବ୍ୟାପୀ ଥିବା ଷ୍ଟାର୍ ପାୱାର୍ ଶେଷ ହେବାକୁ ଯାଉଛି କି ? ଏମିତି ଅନେକଙ୍କ ମନକୁ ଆସୁଛି ।

ଗୋଟିଏ ପରେ ଗୋଟିଏ ଫ୍ଲପ୍ ; ଜାଣନ୍ତୁ ବକ୍ସ ଅଫିସରେ କାହିଁକି ଧମାଲ କରିପାରୁନି ବଲିଉଡ

ଗୋଟିଏ ପରେ ଗୋଟିଏ ଫ୍ଲପ୍ ; ଜାଣନ୍ତୁ ବକ୍ସ ଅଫିସରେ କାହିଁକି ଧମାଲ କରିପାରୁନି ବଲିଉଡ

  • Share this:
News 18 Odia Digital

ମୁମ୍ୱାଇ; ଗତ କିଛି ବର୍ଷ ଧରି ବଲିଉଡ ବା ହିନ୍ଦୀ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରୀ ବହୁତ ଖରାପ ସ୍ଥିତି ଦେଇ ଗତିକରୁଛି । କୋଭିଡ ସମୟରେ ଲକଡାଉନ୍ ଯୋଗୁଁ ସମସ୍ତ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ସୁଟିଂ ବନ୍ଦ ହୋଇଗଲା । ଥିଏଟର ବନ୍ଦ ହେତୁ ରୋଜଗାର ସ୍ଥଗିତ ରହିଲା । ସୁଶାନ୍ତ ସିଂ ରାଜପୁତଙ୍କ ମୃତ୍ୟୁ ଫିଲ୍ମ ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରୀରେ କମ୍ପନ ସୃଷ୍ଟି କରିଥିଲା । ଏହା ପରେ ଦେଶର ଭେଟେରାନ ତାରକାମାନେ ଡ୍ରଗ୍ ମାମଲାରେ ନାର୍କୋଟିକ୍ସ କଣ୍ଟ୍ରୋଲ ବ୍ୟୁରୋ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟରେ ହାଜିର ହେବା ନଜର ଆସିଲେ । ପୁଅ ଆର୍ୟନ ଖାନଙ୍କ ଗିରଫ କିଙ୍ଗ ଖାନଙ୍କୁ ଏକ ବଡ ଝଟକା ଟକା ଦେଇଥିଲା ଏବଂ ବାକି ତାରକାମାନେ ମଧ୍ୟ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହୋଇଯାଇଥିଲେ ।
ଲକଡାଉନ ହଟିଲା, କରୋନାର ଭୟ କମ୍ ହେଲା ଏବଂ ସ୍ଥିତି ସ୍ୱାଭାବିକ ହେଲା ପରେ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟ ଖୋଲିଲା, ଚଳଚ୍ଚିତ୍ରର ସୁଟିଂ ଏବଂ ରିଲିଜ୍ ଆରମ୍ଭ ହେଲା, କିନ୍ତୁ ଦର୍ଶକ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟରୁ ଅଦୃଶ୍ୟ ହୋଇଗଲେ । ସାଉଥ ଫିଲ୍ମ ବଲିଉଡ ଉପରେ ପ୍ରାଧାନ୍ୟ ବିସ୍ତାର କରୁଥିବା ତର୍କ ବିତର୍କ ମଧ୍ୟ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଛି । ଗତ ୬ ମାସ ମଧ୍ୟରେ ବଲିଉଡରେ ଗୋଟିଏ ପରେ ଗୋଟିଏ ଫିଲ୍ମ ଫ୍ଲପ୍ ହେଉଥିବା ଦେଖାଯାଉଛି । ତେବେ ଏପରି କାହିଁକି ହେଉଛି ? ବକ୍ସଅଫିସରେ କାହିଁକି ବଲିଉଡ ମ୍ୟାଜିକ୍ କାମ କରୁନାହିଁ ? ହିନ୍ଦୀ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରିର ଜୀବନବ୍ୟାପୀ ଥିବା ଷ୍ଟାର୍ ପାୱାର୍ ଶେଷ ହେବାକୁ ଯାଉଛି କି ? ଏମିତି ଅନେକଙ୍କ ମନକୁ ଆସୁଛି ।

କୋଭିଡ ଦର୍ଶକଙ୍କ ପସନ୍ଦକୁ ବଦଳାଇ ଦେଇଛି : ବାଣିଜ୍ୟ ବିଶ୍ଳେଷକ ତରଣ ଆଦର୍ଶ

ଯେତେବେଳେ କୋଭିଡ ଆସିଲା, ଏହି ଦୁଇ ବର୍ଷରେ ଅନେକ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଘଟିଲା । ବିଶେଷକରି ଦର୍ଶକଙ୍କ ଟେଷ୍ଟ ବହୁତ ବଦଳିଗଲା । ସେମାନଙ୍କୁ ବିଶ୍ୱ ସିନେମାର ଏକ୍ସପୋଜର ମିଳିଛି । ବର୍ତ୍ତମାନ ଏହାର ତୁଳନା କରିବା ଆବଶ୍ୟକ ହୋଇପଡିଛି । ଏଠାରେ ଯେଉଁପରି ଷ୍ଟାଣ୍ଡାର୍ଡର ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ପରିବେଷଣ କରାଯାଉଥିଲା, ତାହାକୁ ସ୍ଵୀକାର କରିବାକୁ ଦର୍ଶକ ମନା କରି ଦେଇଛନ୍ତି । ଲକଡାଉନ ଖୋଲିବା ପରେ କାଶ୍ମୀର ଫାଇଲ, ସୂର୍ଯ୍ୟବଂଶୀ, ଭୁଲଭୁଲୈୟା-୨, ଗଙ୍ଗୁବାଇ କାଠିଆୱାଡି, ଆରଆରଆର, କେଜିଏଫ, ପୁଷ୍ପା ଭଳି ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଆଶା କରାଯାଉଥିବା ଠାରୁ ଭଲ ବ୍ୟବସାୟ କରିଛି । ଏହା ସ୍ପଷ୍ଟ ଯେ ଦର୍ଶକ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଦେଖିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି କିନ୍ତୁ ଆପଣ ଫିଲ୍ମ ନାମରେ ସେମାନଙ୍କୁ କିଛିବି ଦେଖାଇପାରିବେ ନାହିଁ ।

ବର୍ତ୍ତମାନ ମସାଲାଦାର ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ନିର୍ମାଣ କରିବା କଷ୍ଟକର ହୋଇପଡିଛି । ଯଦି ଆପଣ ସାଉଥ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଗୁଡିକୁ ଦେଖନ୍ତି, ତେବେ ସେଠାକାର ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ ଯେଉଁ ମସାଲା ଆଣିଛନ୍ତି ତାହା ଆମ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ରରେ ହଜିଯାଇଛି । ରାଜାମୌଲି ଯେପରି NTR ର ପଶୁ ଦୃଶ୍ୟ ଉପସ୍ଥାପନ କରିଛନ୍ତି, ଏହାକୁ ଓଲିଉଡ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ପ୍ରଶଂସା କରାଯାଇଛି । ମୋତେ କୁହ, ଏଠାରେ ଏପରି ଉପସ୍ଥାପନା କ’ଣ ହୋଇଛି, ଯାହାକୁ ମନେ ରଖିବା ଉଚିତ୍ । ଆମେ ସେ ସମାନ ନଦ-ଘଷ କାହାଣୀ ସହିତ ବସିପାରିବା ନାହିଁ । ଏସବୁରୁ ଦୂରକୁ ଯାଇ ଆମକୁ କିଛି ଭିନ୍ନ ଚିନ୍ତା କରିବା ଆବଶ୍ୟକ ।

OTT ରେ ଖୁବ ଶୀଘ୍ର ଆସିଯାଉଛି ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର : ଆମୀର ଖାନ

ଏହା ନୁହେଁ ଯେ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଚାଲୁ ନାହିଁ । ଯଦି ଦର୍ଶକ ଏହି ଫିଲ୍ମକୁ ପସନ୍ଦ କରନ୍ତି, ତେବେ ଏହା ଚାଲିବ । ପୁଷ୍ପା ବିଷୟରେ ଶୁଣିବାକୁ ମିଳିଥିଲା ​​ଯେ ଓପାନିଂରେ ଏକ କୋଟି ବ୍ୟବସାୟ କରିଥିଲେ, କିନ୍ତୁ ସମସ୍ତଙ୍କ ଚର୍ଚ୍ଚାରେ ଫିଲ୍ମ କମାଲ କରିଥଦେଲା । ଅଛି କିନ୍ତୁ ପାଟିରେ କଥା ହୋଇ ଫିଲ୍ମ ଚମତ୍କାର କରିଥିଲା । ମୁଁ ଭାବୁଛି କୋଭିଡ କାରଣରୁ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ରଗୁଡ଼ିକ OTT ରେ ଟିକେ ଶୀଘ୍ର ଆସିବା ଆରମ୍ଭ କରିଛି । ଲୋକମାନେ ଭାବନ୍ତି ଯେ ଯଦି ମୁଁ ଟିକିଏ ଅଧିକ ସମୟ ରହେ, ତେବେ ମୁଁ ଘରେ ଦେଖିବି । ଯଦିଓ ଏହା ମୋର ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ସହିତ ଘଟେ ନାହିଁ, ମୋର ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ୬ ମାସ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ OTT ରେ ଆସେ ନାହିଁ ।

କାହାଣୀ ବିଷୟରେ ଗୁରୁତର ସହ ଚିନ୍ତା କରିବା ଆବଶ୍ୟକ: ଅନିସ୍ ବଜ୍ମି

ମୁଁ ଭାବୁଛି ସମସ୍ତ ବଡ ଲୋକଙ୍କୁ ଗୋଟିଏ ପ୍ଲାଟଫର୍ମରେ ଆସି ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟରେ କାହିଁକି ଚାଲୁ ନାହିଁ ସେ ବିଷୟରେ ଆଲୋଚନା କରିବା ଉଚିତ୍ । ଆଜିର ଯୁଗରେ ବଜେଟ୍ ମଧ୍ୟ ବହୁତ ଦ୍ରୁତ ଗତିରେ ବଢ଼ିଛି, ଯାହାକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ । ଏହା ବ୍ୟତୀତ, କାହାଣୀକୁ ନେଇ ଚିନ୍ତା କରିବାର ଆବଶ୍ୟକତା ଅଛି । ଜନସାଧାରଣ କାହାଣୀକୁ କାହିଁକି ପସନ୍ଦ କରୁନାହାଁନ୍ତି । ଏହାର କାରଣ କ’ଣ ହୋଇପାରେ, ଆମକୁ ମଧ୍ୟ ଏହା ଉପରେ କାମ କରିବାକୁ ପଡିବ । ଭୁଲ ଭୁଲୈୟା ୨ ପରେ ଆଶା ପୁଣି ଉଙ୍କି ମାରିଛି । ଦର୍ଶକଙ୍କୁ ସର୍ବୋତ୍ତମ ଉପାୟରେ ମନୋରଞ୍ଜନ କରିବା ପାଇଁ ଏହା ମୋତେ ସାହସ ଦେଇଛି ।

ଦର୍ଶକଙ୍କ ଠାରୁ ଦୂରେଇ ଯାଇଛି ବଲିଉଡ : ବିବେକ ଅଗ୍ନିହୋତ୍ରୀ

ଲୋକମାନେ ଯାହାକୁ ବଲିଉଡ ବୋଲି କହନ୍ତି, ସେହି ବଲିଉଡକୁ ଦର୍ଶକ କଣ ଚାହୁଁଛନ୍ତି ତାହା ଜାଣି ନାହିଁ । ସେହି ଦର୍ଶକମାନେ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାଙ୍ଗି ପଡ଼ିଛନ୍ତି । ଅନେକ ଥର ସେମାନେ ଭାବିବା ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତି ଯେ ଦର୍ଶକମାନେ ଦେଶଭକ୍ତିର ଏକ ଫିଲ୍ମ ଚାହାଁନ୍ତି, ତା’ପରେ ସେହିଭଳି ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ନିର୍ମାଣ କରନ୍ତି । ପରିବାର ନାମରେ, ଏପରି ପରିବାର ଦେଖାଯାଏ, ଯାହା କୌଣସି ସ୍ଥାନରେ ଦେଖିବାକୁ ମିଳେନାହିଁ । ଛାତ୍ର ମାନଙ୍କୁ ମଧ୍ୟ ସ୍ପର୍ଶ କରିପାରେ ନାହିଁ । କରୋନା ସମୟରେ, ଯେତେବେଳେ ଲୋକମାନେ ମୃତ୍ୟୁକୁ ଅତି ନିକଟରୁ ଦେଖିଥିବେ, ସେତେବେଳେ ସେମାନେ ବାସ୍ତବତା ସହିତ ଜଡିତ ଜିନିଷ ପସନ୍ଦ କରନ୍ତି । ସମାଜ ଏବଂ ଦେଶର ମୌଳିକ ସ୍ଵଭାବ ସହିତ ମେଳ ଖାଉନଥିବା ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଚଳାଇବା କଷ୍ଟକର । ଛୋଟ ସହରର ସମସ୍ୟା ବିଷୟରେ ଆଭିଜାତ୍ୟ ଶ୍ରେଣୀର ମୁମ୍ବାଇର ପୁଅମାନେ କ’ଣ ଜାଣନ୍ତି ? ସେମାନେ ଗର୍ବିତ ଯେ ସେମାନେ ଟଙ୍କା ଖର୍ଚ୍ଚ କରି କୌଣସି ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଚଳାଇବେ ବର୍ତ୍ତମାନ ତାହା କାମ କରିବ ନାହିଁ, ଯଦି ତୁମେ ଜମି ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ କାହାଣୀ ନ କୁହ, ଚଳଚ୍ଚିତ୍ରଗୁଡ଼ିକ ଚାଲିବ ନାହିଁ ।

ଜନସାଧାରଣଙ୍କୁ ବୁଝିବା କଷ୍ଟକର ହୋଇପଡିଛ: ଦୀପକ ମୁକୁଟେ
(ଧାକଡ଼ ପ୍ରଡ୍ୟୁସର)
ସବୁକିଛି ଯୋଜନା କରିବା ପରେ, ଆମେ ବଡ଼ ଆଗ୍ରହର ସହ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ନିର୍ମାଣ କରୁ । ଜନସାଧାରଣ ଯାହା ଦେଖିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି ତାହା କେହି ଗ୍ୟାରେଣ୍ଟି ଦେଇ ପାରିବେ ନାହିଁ । କୋଭିଡ ପରେ ଲୋକଙ୍କ ମାନସିକତା ବଦଳି ଯାଇଛି । ଲୋକମାନେ ସେମାନଙ୍କର ପସନ୍ଦ ବଦଳାଇଛନ୍ତି, ସେମାନେ ଅନୁଭବ କରୁଛନ୍ତି ଯେ OTT ଏବଂ ଟିଭିରେ ଘରେ ବସି ଦେଖିପାରିବୁ, ତେବେ କାହିଁକି ଏଥିପାଇଁ ହଜାରେ ଟଙ୍କା ଖର୍ଚ୍ଚ କରି ସିନେମା ହଲକୁ ଯିବୁ । ଜନସାଧାରଣଙ୍କୁ ବର୍ତ୍ତମାନ ବୁଝିବା କଷ୍ଟକର ହୋଇପଡିଛି । ଯେତେବେଳେ ଧାକଡ଼ ପରି ମହିଳା-ଆଧାରିତ ଆକ୍ସନ୍ ଫିଲ୍ମ ଦେଖିବାକୁ ଜନସାଧାରଣ ଆସିଥଲେ ନାହିଁ , ସେତେବେଳେ ଆପଣ କୌଣସି ବିଷୟରେ ନିଶ୍ଚିତ ହୋଇପାରିବେ ନାହିଁ । ଆଗକୁ ବଢି ସବୁ ପ୍ରଡ୍ୟୁସରମାନେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଗ୍ରାଉଣ୍ଡ ରିସର୍ଚ୍ଚ ଆରମ୍ଭ କରିବା ଉଚିତ ।

କାଶ୍ମୀର ଫାଇଲର ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ ବିବେକ ଅଗ୍ନିହୋତ୍ରୀ ଏଥିପାଇଁ ଏକ ଭିନ୍ନ କାରଣ ଦେଇଛନ୍ତି

ସେ କୁହନ୍ତି, ଦୁଇ ବର୍ଷ ଧରି ଯେତେବେଳେ ଫିଲ୍ମ ବନ୍ଦ ହୋଇଗଲା, ଏହି ତାରକାମାନେ ଇନଷ୍ଟାଗ୍ରାମରେ ଏତେ ନାଚିଲେ, ଗାଇଲେ , ରିଲ୍ ତିଆରି କଲେ ଏବଂ ଭିଡିଓ ସେୟାର କରିବାକୁ ଲାଗିଲେ, ତେବେ ଏହି ତାରକା ଏବଂ ଯେଉଁମାନେ ସାଧାରଣ ଲୋକେ ରିଲ୍ ତିଆରି କରିଥିଲେ ସେମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ପାର୍ଥକ୍ୟ କ’ଣ ଥିଲା ? ଲୋକମାନେ ଏତେ ଦେଖିଛନ୍ତି ଯେ ଏହି ତାରାମାନଙ୍କର କୌଣସି ବିଶେଷତା ହିଁ ରହିଲା ନାହିଁ । ଅଗ୍ନିହୋତ୍ରୀଙ୍କ ଅନୁଯାୟୀ, ଏହା ପୂର୍ବରୁ ହୋଇ ନଥିଲା, ଯଦି ଆମେ ଜଣେ ଅଭିନେତ୍ରୀଙ୍କ ନୃତ୍ୟ ଦେଖିବାକୁ ଚାହୁଁ, ତେବେ ସେ କେବଳ ଫିଲ୍ମରେ ଦେଖିପାରିବେ । ଡିମ୍ପଲ୍ କାପାଡିଆ ସମୁଦ୍ରରେ ବିକିନି ପିନ୍ଧିଛନ୍ତି, ତେଣୁ ଲୋକମାନେ ଦେଖିବା ପାଇଁ ଥିଏଟରକୁ ଯାଉଥିଲେ, କିନ୍ତୁ ବର୍ତ୍ତମାନ ଯଦି ଆପଣ ଦେଖନ୍ତି ଯେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଅଭିନେତା ମାଲଦ୍ୱୀପରେ ପୋଷାକ ବଦଳାଉଛନ୍ତି, ତେବେ କାହିଁକି ଥିଏଟରକୁ ଯିବେ ।ଯେତେବେଳେ ଦର୍ଶକମାନେ ବିଶ୍ୱ ସିନେମାର ଏକ୍ସପୋଜର୍ ପାଇଲେ, ସେମାନେ ଭଲ ଅଭିନୟ କ’ଣ ଏବଂ ଖରାପ ଅଭିନୟ କ’ଣ ବୁଝିଲେ । ଖରାପ ଅଭିନୟ ତାରକାମାନଙ୍କୁ ଜାଣି ପାରିଲେ ।
Published by:Soubhagya Mishra
First published: